Anteeks ku en oo hirveesti kirjotellu...on ollu kokeita ja tällästä ni en oo oikee kerenny tänne kirjottelee :l Mut voisin kertoo vähän mun päivästä. 

Tulin tänään mun tädiltä tai no sitä vois kutsuu vähän niiku mun isosiskoks :) Menin sinne eilen ja tulin siis tänään. Me tehtiin tänään itse tehtyjä lohkoperunoita ja possua c: Katottiin eilen 13 ja risat elokuva ja tänää katottii scary Movie (se 1.) ja orpokoti. Katoin orpokotii ensinmäistä kertaa ja se oli ihan hyvä. Ei se mitenkää erityisen pelottava ollu mitä aattelin. Se oli vaa vähän jännittävä. Käytiin kans ottaa eilen vähän kuvia ulkona :3 Pistän pari kuvaa tähän postaukseen jee :D

Tässä tää postaus tais ollaa... :)

Moikkaa! :)

 

Alla olevassa kuvassa minä :D

10648739_801480626570634_907567575542818

Alla olevassa taas minä yllätys yllätys :D

1504264_801480323237331_6060402802259984